hoppträning idag^^

 
 
 
sorry för dålig uppdatering .. vi ska bättra oss med det har varit så mycket med skolan.. 
men går så red vi ut barbacka, gjorde typ ett video inlägg som jag ska lägga ut sen om den blev bra, så får ni kommentera vad ni tycker! :) Men idag är det hoppträning för 'Tusse :) ska bli kul. har tränat en gång förut med neo för henne, men när jag hade min foderhäst som heter Gertie så var jag med på hennes läger i Orsa och det var så jädrans kul! :D vill dit igen! Det blir första hoppträningen för malin idag! så hon är säkert nervös, hehe ;) men aja men träningen börjar kl 6 så jag vet inte när jag ska ut, kanske om typ 10 min aja men har itne så mycket mer att säga så ni få ha det så bra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0