Lera, lera och mera lera.

[MOBIL BLOGGNING - MALIN]
Åå jag blir så trött på den här leran! Min förra häst hade hovskägg (han var en bruksnordis) så då hade jag inga problem med mugg eftersom hovskägget skyddade så väl, men Peppe har inte nå hovskägg eftersom han är ett varmblod så all denna lera ger honom så lätt mugg, så det är bara att hålla rent och smörja med Helosan i förebyggande syfte så får vi hoppas att muggen håller sig borta!
Har ni också leriga hagar? Vad gör ni åt detta?
Hur som helst så var jag och Alex på Hööks i söndags! Jag inhandlade ett tvådelat 'diamant' pannband, ett rött schabrak med matchande huva och ett nytt innertäcke som han ska få ha på sig när det blir lite kallare! Är jätte nöjd med grejerna hoppas att de ska fungera bra!
Ni får ha det bra tills vi hörs igen :)


Kommentarer
Postat av: linaah

hur länge har du ridit?

Svar: Jag(alexandra) har ridit i ungefär 5 år, malin kanske har ridit 9 eller 10 år :)
Malin & Alexandra

2012-10-02 @ 17:07:38
URL: http://linaheve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0