Neo

Neo
Neo är ett Arabiskt Fullblod och är min foderhäst. Han är 7 år och kan nästan ingenting förän jag fick han. Så han har utvecklats väldigt mycket sen jag fick honom. Han var typ rädd för allt och ingenting, men nu litar han på mig och är inte lika rädd nu har han bara arabaktiga kvar! Men det går frammåt! Just nu tränar jag NH & hoppning med honom, men behööver träna dressyr också med honom. Just nu håller jag på att lära han "krafsa" sen kommer det bli spanskritt , Han kan stegra när jag sitter på med ska lära han när jag står på marken! Men det är väll allt om han. Här får ni bilder! :)
                                                                                                       



                                                                                                              
 

Kommentarer
Postat av: -

Hur kan ni kalla er NH ryttare när ni inte ens klarar av att sätta repgrimmorna rätt? NH är förövrigt en livsstil, ett tankesätt och ingen form utav träning. Lär er skilja på NH & Trickträning. Fjanterier säger jag bara.

Svar: men herregud, du vet att jag har din IP-adress så det spelar ingen roll om du är anonym eller inte jag kan fortfarande ta reda på vem du är? tycker det är väldigt omoget av dig att kommentera anonymt, det visar bara hur grymt fjantig du är själv, något du kanske ska tänka över?Vi vet precis vad vi håller på med, och tycker du inte om det kanske du inte ens ska kolla på bloggen? En liten tanke bara ;)
Malin & Alexandra

2012-09-16 @ 11:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0