skriver av mig

Nu ska jag skriva av mig för är så arg/ledsen
Jag hatar verkligen när nån snackar skit om min häst, dom säger att jag inte kommer klara av han att han är nästan dum i huvudet. Han är mugg och när man petar lite så lyfter han på benet, och om man ska ta av den så sparkar han ibland, men han gör det inte för att vara dum han har ju ONT! Den säger att jag ALDRIG kommer kunna tävla dressyr eller hoppning! Jag är lite tveksam på hoppningen men jag kommer ALDRIG sluta kämpa det där gör så jag blir starkare jag vill jag ska och jag kommer lyckas med han! När jjag fick han var han rädd för ALLT verkligen ALLT, han kunde inte gå in spolpiltan man kunde inte rida ut på han utan han vart rädd hela tiden. Lixom nu går han in i spolspiltan själv, jag kan rida ut med han själv. Han har utvecklats så enormt mycket! När jag la ut en bom på marken att han skulle gå över så vägra han, han backa och börja stegra och allt och när jag väl fick över han så tog han världens hopp över, samma sak vare åt andra hållet också. Nu kan han gå normalt över bommar både skritt,trav & galopp! Han litar på mig, jag är lugn. blir inte arg på han när han gör fel, jag bara säger till han att han gör fel sen när han gör rätt så berömmer jag han JÄTTE mycket. Jag och neo har utvecklats så mycket tillsammans och det ska vi fortsätta med! Vi ska ut på nån dressyr tävling! vi behöver itne vinna, bara att han kommer runt, vi kommer göra det. Han är 7 år men han vart ordentlig riden kanske i år! Nu tränar jag för en JÄTTE bra tränare, vi tränar markarbete. och vi ska klara det tillsammans vi ska gå långt och ingen kommer stoppa oss! Jag tror på oss!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: elina

stå på dig o tro på vad du o din häst kan :) bry dig inte om va andra säger :)

2012-09-19 @ 07:55:24
URL: http://elinavscisco.blogg.se
Postat av: Patricia

svar: ja vilken mall vill ni ha? paket? betalar gör ni genom att föra över pengar till mitt konto eller skickar på posten, HELST överföring på konto :)

2012-09-19 @ 13:44:49
URL: http://bjorkmanpatricia.blogg.se
Postat av: elina

ja har två araber 2 shettisar o en ardenner så ja vet precis hur du känner dig :) de är ofta folk som ser ner på mig speciellt ute på tävlingar, men varenda gång så har dom oss flåsande i hällarna :P

2012-09-20 @ 08:06:41
URL: http://elinavscisco.se
Postat av: Sabina

Kolla in på bloggen min och kolla in vem som vann veckans blogg tävling. Om du/ni inte vann så var gärna med och tävla i några av mina andra tävlingar som jag kommer starta på bloggen om ett par dagar

2012-09-20 @ 19:34:10
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0